Webshop handelsbetingelser


Disse betingelser gælder kun for webshopordrer.

Leveringsbetingelser:

Movement leverer fragtfrit til Danmark excl. Færørne og Grønland.

Der leveres til kantsten, enten med egne chauffører, GLS eller fragtmand. Hvis der aftales leveringsdag og der ikke myndig person til at modtage og kvitteres på adressen, forbeholder Movement sig ret til at fakturere modtager for udgiften til nyt leveringsforsøg.

Leveringstid:

Lagervarer leveres inden for 8 hverdage. Bestillingsvarer sendes så hurtigt som muligt. efter bestilling sendes en mail med estimeret leverigstid. Denne mail genereres med baggrund i fabrikkernes oplyste leveringstid. Der kan ske forsinkelser efterfølgende. Movement vil så vidt muligt orientere kunden hvis der er forsinkelser. Leveringstiden ingen garanti. Hvis en ordre indeholder lagervarer og bestillingsvarer, sendes ordren samlet.

Eksport:

Kontakt os for tilbud på levering af varer til adresse i udlandet.

info@movement.dk

Montering:

Der er muligt at tilvælge montering som ekstra service. Montering indebærer, at Movement står for montering af varer på anvist sted, samt bortsaffelse af affald. Montering dækker ikke opsætning af møbler og tavler på væg. Dette skal beregnes og bestilles særskilt - kontakt os for tilbud på vægmontering på info@movement.dk. Ved montering er modtager ansvarlig for, at der er tilstrækkelig adgang til anvist leveringssted og at pladsen er ryddet.

Fortrydelsesret:

Movement tilbyder 14 dages fortrydelsesret, på ordrer bestilt i webshoppen. Kunden er selv ansvarlig for levering af returvarer. Varen kan IKKE sendes retur, før du har modtaget et returnummer - kontakt os på tlf. 38 88 16 20 eller på info@movement.dk. Bemærk at varerne IKKE kan returneres til vores adresse i Herlev, da vores lagre ligger på andre lokationer rundt om i Danmark.

Varerne skal være tyderligt mærket med returnummer og være i original stand. Det er kundens eget ansvar, at varen er korrekt og forsvarligt emballeret. Ved synlig skade på emballage, forbeholder Movement sig ret til at nægte modtagelse af varen.

Betaling:

I movements webshop kan der kun betales med betalingskort. Der opkræves ikke gebyrer på betalingskort. Følge betalingskort accepteres i webshoppen: Dankort, Visa, Mastercard, Amercian express, JCB, Maestro, Visa elektron og V Pay.

Ved salg til virksomheder er det muligt at få oprettet en konto og handle hos movement, på normale betingelser, herunder opnå kredit. Dette forudsætter en kreditgodkendelse. Hvis du ønsker at oprette en konto, så skriv lidt om forventet behov til: info@movement.dk , så vil du blive kontakt af en konsulent.

EAN

Instutioner og virksomheder kan få elektronisk faktura, via EAN systemet.

Faktura/bankoverførsel

Ved salg til virksomheder er det muligt at få oprettet en konto og handle hos XpressOffice, på normale betingelser, herunder opnå kredit. Dette forudsætter en kreditgodkendelse. Hvis du ønsker at oprette en konto, så skriv lidt om forventet behov til: info@XpressOffice.nu , så vil du blive kontakt af en konsulent.

Ved salg til private har du mulighed for at lave en ordre og efterfølgende forudbetale beløbet via bankoverførsel.

Afvisning af ordrer:

Movement forbeholder sig ret til at afvise alle ordrer. Kunden vil inden for 2 arbejdsdage få besked om at en ordre er blevet afvist. Normal grund for afvisning af ordre vil være at der er tale om dobbelte ordrer eller ordre på bestillingsvare i et antal eller farve der virker urealistik og derfor giver en stor risiko for retur.